Sponsorlu Paylaşım Planlaması nedir?
Çok sayıda sosyal medya platformu bulunması sebebi ile sponsorlu paylaşım ve kampanyalara birçok farklı şekilde yaklaşabilmek mümkündür.
Genel olarak, en iyi platformlardan bazıları Facebook ve Instagram'dır. Facebook Reklamcılığı ve Instagram Reklamcılığı içerisinde bulunan milyarlarca kullanıcı ile geniş bir potansiyel pazarı temsil etmektedir; Buna ek olarak, YouTube TrueView Reklamcılığı, Influencer Reklamcılık, Twitter Reklamcılığı, LinkedIn Reklamcılığı ve Pinterest Reklamcılığı gibi birçok farklı platformda farklı kullanıcı ve potansiyel müşteriye erişme fırsatınız bulunması ve Reklam verenlerin kullanıcıları büyük bir hassasiyetle hedeflemesine olanak tanımaktadır.
Sosyal Medya platformları markalara Sponsorlu paylaşımlar ile daha detaylı hedefleme yapılabilmesine olanak sağlanmaktadır. Böylelikle Sosyal Medya hesaplarınızı kitlelere ulaşmanızda, içeriklerinize yüksek tıklama, etkileşim ve dönüşüm oranları elde edebilmenizi sağlamaktadır. Sponsorlu Paylaşım Planlaması, Paylaşım yaklaşımının başarısı, aralıksız performans ölçümüne, derinlemesine analizler ve Modeno Dijital’in yaratıcı süreciyle kusursuz entegrasyonlara bağlıdır.
Instagram Reklamcılığı güçlü bir Sponsorlu Paylaşım platformudur çünkü tamamen kullanıcı verilerine odaklı çalışan bir sosyal medya platformudur.
Markanızın niteliğine ve hedeflerine göre kitlenizin alışkanlıklarına bağlı olarak, bu platformlardan biri veya birçoğunda, Sponsorlu Paylaşım Planlaması yapmak doğru başlangıç noktası olacaktır. Modeno Digital olarak tüm Sponsorlu Paylaşım Planlaması sürecini organize eder, stratejik planlamanızı oluştururuz.
hedef kitlenizi iyi tanıdığınızdan emin olun."
-Liz Azyan
Diğer Sosyal Medya Hizmetlerimiz
-
Sosyal Medya Yönetimi
-
Sponsorlu Paylaşım Planlaması
-
Sosyal Medya Kampanya ve Viral Pazarlama
-
Sosyal Medya Ticaret | S-Ticaret
-
Sosyal Medya İçerik Tasarımı
-
Sosyal Medya Danışmanlığı
-
Girişimciler için Sosyal Medya
Sosyal Medya ile Markanıza Değer Katın
Facebook Reklamcılığı, Instagram Reklamcılığı, YouTube TrueView Reklamcılığı, Influencer Reklamcılık, Twitter Reklamcılığı, LinkedIn Reklamcılığı ve Pinterest Reklamcılığı yöntemlerinden markanıza en uygun olanlarını belirleyerek bu platformlardan biri veya birçoğunda, Sponsorlu Paylaşım Planlaması oluştururuz.
Modeno Digital olarak; Sponsorlu Paylaşım Planlaması (Ücretli Paylaşım Planlaması) ile müşterilerimizin Markaları, Ürün ve Hizmetleri dahil tüm beklentilerini karşılamak amacı ile Sosyal Medya üzerinde analiz ve strateji süreçlerini yönetiyor, haftalık, aylık ve yıllık olarak belirlenecek şekilde beklentilere uygun Sponsorlu Paylaşım Planlaması yapıyoruz.
Modeno Dijital, Sponsorlu Paylaşım Planlaması yönetimi, optimizasyonu, içerik oluşturulması süreçleri ve Sponsorlu Paylaşım Planlaması sonrasında elde edilen başarı ve analizleri sizlere rapor şeklinde hazırlayarak daha sonraki stratejileri ve hedefleri belirler.
Online TEKLIF Alın!
Sponsorlu Paylaşım Planlaması projeniz için en uygun ve profesyonel teklifi alabilirsiniz. Sponsorlu Paylaşım Planlaması teklifiniz mesai saatlerinde, aynı gün içerisinde tarafınıza ulaştırıyoruz. Sponsorlu Paylaşım Planlaması proje detaylarını için ekip arkadaşlarımızı size yönlendirebiliriz.
ONLİNE TEKLİF AL >>Sorunuz mu var?
Sponsorlu Paylaşım Planlaması hizmetimizle ilgili aklınızda bir soru varsa eğer, uzman ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyar. Sponsorlu Paylaşım Planlaması ile ilgili tüm istek, talep, destek, şikayet ve önerilerinizi bizlere iletebilirsiniz.
BİZE ULAŞIN >>bizden haberler
Modeno Digital, Online ve Offline hizmetlerde her zaman en son teknoloji ve teknikleri kullanarak, çalıştığı firmalar tarafından talep edilen hizmetlerin kusursuz bir şekilde teslim edilmesi için çalışır.
Sizin için hazırladığımız bizden haberler köşesinde de; Djital tasarım ve reklam dünyasının son gelişmelerini Sosyal Medya, Sosyal Medya Reklamcılığı, Web Tasarımı ve Programlama, Dijital Pazarlama, Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), Marka ve Danışmanlık, Raporlama - Analiz alanlarında trend ve güncel haberler bulunmaktadır.