E-Ticaret Kasım İndirimleri
  • 24 Kasım 2022

E-Ticaret Kasım İndirimleri

E-Ticaret Kasım İndirimleri ile En Düşük Fiyatlar, Benzersiz Fırsatlar ve Büyük İndirim Sizi Bekliyor! Modeno Digital Eskişehir E-Ticaret Siteleri Kampanyaları burada!

E-Ticaret Kasım İndirimleri ile yeni bir dönem başlıyor! Dünya Genelinde olan Black Friday Türkiye’de Muhteşem Cuma, Harika Cuma gibi birçok farklı şekilde son yıllarda denendi. 2022 yılında Pazaryerleri ve Markalar Kasım Fırsatları, Kasım İndirimleri ve Gülümseten Kasım gibi bir şekle büründürüldü.

E-Ticaret siteleri için aslında stok eritme dönemi olan yılın son 2 ayında birçok indirimin yapılma sebebi yeni ürünlerin stok ve raflarda yerini alması öncesinde geçmiş yıllardan kalan ve depolarda, raflarda ve mağazalarda yer alan ürünlerin düşük kar marjı ile toplu şekilde elden çıkarılmasıdır.

Türkiye’de belirli marka ve E-Ticaret platformları yıl sonu stok eritme indirimlerine bu şekilde bakarken bazıları durumu bir fırsat olarak görüp aslında indirimli olmayan ürünleri indirimli gibi göstererek E-Ticaret kullanıcılarına usulsüz şekilde mal satmaya çalışıyor.

Peki E-Ticaret Kasım İndirimleri Dönemini kendi E-Ticaret siteniz için nasıl kullanabilirsiniz?

E-Ticaret Kasım İndirimleri için 5 Taktik

  • Geri Sayımlarla Yaklaşan Etkinlikleri Vurgulayın
  • Promosyon ve Fiyat Uzantıları Kullanın
  • Kampanyaya Erken Başlayın ve Yüksek Maliyetlerden kurtulun
  • Kitle ve Reklam Testleri
  • Alışveriş Sepetinden Dönenleri Yakalayın

Geri Sayımlarla Yaklaşan Etkinlikleri Vurgulayın

E-Ticaret Kasım İndirimleri Heyecan verici bir geri sayımla başladı! E-Ticaret Reklamlarınızla ilişkilendirilmiş bir zamanlayıcıya sahip olmak, kullanıcıya yeterince kısa sürede harekete geçmezlerse çok şey kaçıracaklarını hissettirerek satın alma işlemini gerçekleştirmesi için ekstra bir itici güç sağlayacaktır.

Bu, kayıptan kaçınma adı verilen bir ilkeyle bağlantılıdır. Başka bir deyişle, müşterileriniz ürünlerinizi zamanında satın almayarak ve neler kaybedeceklerini görme fırsatını verir. Büyük bir fırsatı kaçırmış gibi hissetmekten çekinen kullanıcıları harekete geçirecek bir itici kuvvet bu yaklaşımdır.

Reklam metninizi düzenlerken, bir özel alan yapın ve beliren açılır pencerede Geri Sayım‘a başlayın. Ardından, geri sayımın bitmesini istediğiniz tarih ve saati girin ve bu kadar! Uluslararası reklam yayınlarken doğru saat dilimini seçtiğinizden emin olun.

Promosyon ve Fiyat Uzantılarıyla Gösteriş Yapın

E-Ticaret Kasım İndirimleri Reklamlarınızın daha da öne çıkmasını sağlamak için promosyon ve fiyat uzantıları kurgulamayı deneyin. Kullanıcılara sattığınız ürünler hakkında daha fazla bilgi vermek, etkileşim oranlarını artıracak ve reklamınızın daha çekici görünmesini sağlayacaktır.

E-Ticaret Kasım İndirimleri Fiyat uzantılarını kullanmak, kullanıcıların müşteri yolculuğunu basitleştirmeye yardımcı olabilecek doğrudan bir bağlantıyla doğrudan istedikleri ürüne gitmelerine yardımcı olabilir.

Tek yapmanız gereken, reklamınız için uzantı sekmesine gidip yeni bir fiyat uzantısı eklemek ve fiyatlandırma, açıklamalar ve bir URL dahil tüm ilgili bilgileri doldurmaktır. Sınırlı boşluk nedeniyle mobil cihazlarda gösterilen fiyatların yukarı yuvarlanabileceğini veya kesilebileceğini unutmayın.

E-Ticaret Kasım İndirimleri reklam kampanyalarınızı yayınlamak söz konusu olduğunda promosyon uzantıları bir zorunluluktur. Henüz bilmiyorsanız, reklamınızın altında fiyatlarınızı gösteren ve kullanıcıların işletmenizin bazı harika fırsatları olduğunu bilmesini sağlayan küçük bir snippet alanı bulunmaktadır.

E-Ticaret Kasım İndirimleri takipçileri indirim sezonunda en düşük fiyatlarla alışveriş yapma şansına sahip olduklarını bilmelerini sağlar ve yaratıcı reklam metniniz, onları kaçırmamak için hızlı hareket etmeye teşvik eder!

E-Ticaret Kasım İndirimleri Hazırlıklarınıza Erken Başlayın ve Artan Maliyetlerden Kaçının

Erken kalkan yol alır dedikleri doğrudur. E-Ticaret Kasım İndirimleri Reklamlarınızı tüm rakiplerinizden önce yayınlayarak, yüksek tıklama başına maliyetten kaçınabilir ve potansiyel erken müşterilerden bazılarını yakalayabilirsiniz.

Bu, Kasım İndirim haftasında yayınlanmaya hazır olduğunuzdan emin olmak için E-Ticaret Kasım İndirimleri reklamlarınızı çok önceden planlamanız gerektiği anlamına gelir.

Ayrıca, reklamlarınızın onaylanması ve kullanıcıların saldırısına uğramadan önce aksaklıkların giderilmesi için kendinize zaman tanımış olursunuz.

E-Ticaret Kasım İndirimleri 2024 - e ticaret kasim indirimleri - Modeno Digital

Kitle ve Reklam Testleri

E-Ticaret Kasım İndirimleri Kampanyalarınızı daha önce yürütenler için, farklı kitleleri, anahtar kelimeleri test etmek ve yeniden düzenlemek kolaydır!

Örneğin, kitle hedeflemenizle spesifik hale getirebilir ve yalnızca belirli yaş ve meslek grupları için gösterebilirsiniz. Ayrıca, hedef kitlenizde hangisinin en çok yankı uyandırdığını görmek için hem belirli analiz araçlarından yardım alabilirsiniz.

E-Ticaret Kasım İndirimleriniz için farklı açılış sayfalarını deneyebilir ve özel bir Eskişehir E-Ticaret Kasım İndirimleri performansı gösterip göstermediğini görebilirsiniz!

Kitle ve Reklam Testleri, neyin işe yaradığını ve hedef pazarınıza ulaşmanın daha iyi bir yolu olup olmadığını belirlemenin harika bir yoludur.

Farklı hedefleme yaparak ve reklamları test ederek, en yüksek potansiyeli elde ettiğinizden emin olmak için kampanyalarınızı optimize edebilirsiniz.

Alışveriş Sepetinizden Dönenleri Yakalayın

E-Ticaret Kasım İndirimlerinde dikkat edilmesi gereken diğer önemli konu ise Alışveriş sepetini terk eden müşterilerdir. Bunu hatırlatmanın harika bir yolu, yeniden pazarlama yöntemi olan görüntülü reklam kampanyası oluşturmaktır.

Alışveriş sepetini terk edenlere neden sizden alışveriş yapmaları gerektiğini pekiştirmek için ince bir dürtü vermenin mükemmel bir yolu olan görüntülü reklamlar ile sepete geri dönüş sağlayabilirsiniz.

Görüntülü reklamları yalnızca web sitenizde alışveriş sepetinden dönen kullanıcıları hedefleyecek şekilde ayarlamak mümkün!

E-Ticaret Kasım İndirimleri için İlk olarak, Google Ads hesabınızla analizlerin doğru şekilde ayarlandığından emin olmalısınız. Bunu yapmak için Google Analytics‘teki yönetici bölümüne gidin ve kitle tanımları altında yeni bir kitle oluşturun. Ardından sitemin belirli bir bölümünü ziyaret eden kullanıcıları seçin ve sepetinizin URL’sini yazın, hedef kitleye bir isim verin ve bu kadar!

Eskişehir Marka Bilinirliği ve Eskişehir E Ticaret sitenizi yükseltmek, ürün satışlarınızı artırmak ve reklamlarınızı doğru şekilde optimize etmek için bize ulaşabilir ve Eskişehir’in En İyi Reklam Ajansından destek alabilirsiniz.

Modeno Digital Eskişehir E-Ticaret Sistemleri ve E-Ticaret Hizmetleri ile reklam, kampanya ve satışlarınızı yükseltecek hizmetler sunuyor.

Unutmayın Eskişehir E-Ticaret Web Tasarım Ajansları 2’ye ayrılır Modeno Digital ve Diğerleri…